poniedziałek, 22 lutego 2016

Purchasing seed beads/ Ach te zakupy

Buying beads is not an easy task. If You're a Beader then You know what I mean. :)
There are so many types and colours that I would just click "add to my basket" more and more but
when it comes to summarize purchase.... oh..  soo much...it must be a mistake...  Of course it's never a mistake :)

That's why I try to order beads for a specific project, but sometimes (every time) I fail.
When I see unique beads in unusual colours I have to have it!!! I'm sure that those beads will be usefull at some project (I don't have yet a conception but for sure it will be needed!!) :)
That is how I got those green and yellow TILE (it was 6 months ago).

During weekend I found a perfect project for it. Final effect you can see below (design Renee Kovensky).


Staram się zamawiać koraliki pod konkretny projekt. Zdaje się prosta czynność, trzeba tylko zalogować się do sklepu online i kliknąć kup. Proste a jednak trudne.
Podczas przeglądania oferty sklepu często coś dodatkowego wpada mi w oko, coś co na pewno będzie pasowało do jakiegoś projektu (z tym że nie wiem do jakiego i nie mam jeszcze koncepcji ale na pewno będzie pasowało!!!).

Takim nieplanowanym nabytkiem były piękne koraliki TILE w kolorze zielono-żółtym.
Nie pracowałam wcześniej z tego typu koralikami i muszę przyznać że jakoś nie przypadły mi do gustu.
W weekend znalazłam projekt i od razu wiedziałam że to jest projekt dla tych TILE.
Efekt możecie zobaczyć poniżej (projekt Renee Kovnesky).



A Wam jak często zdarzają się niezaplanowane zakupy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz