czwartek, 25 lutego 2016

Sparkling Pendant/ Błyskotka na szyje

It took me few days to design this pendant. I'm not satisfied with final look so for sure it will be modernized.

Ostatnich kilka dni zajęło mi zaprojektowanie poniższej zawieszki. Choć efekt mi się podoba to jeszcze na pewno go delikatnie zmodyfikuje. Możliwości koralików są niesamowite. Wystarczy zmienić kolor aby uzyskać kompletnie inny efekt.




I tried the same pattern but in square. Definitely it looks better. It's made with 6mm Fire Polish.

Spróbowałam też ten schemat z kształtem kwadratowym. Do tego wykorzystałam resztki koralików Fire Polish 6mm dlatego kolorystycznie nie są symetrycznie rozmieszczone.




I managed to find 6mm pearls. ..

Znalazłam jeszcze perełki w rozmiarze 6mm...


Now, I need to order more beads :)

A teraz muszę domówić koraliki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz