czwartek, 17 marca 2016

Amazing earrings/ Ażurowe kolczyki

Finally I motivated myself to make those amazing earrings. I pospone it for over a month, but as soon as I received package with black crystals and Tohos I started to work on it.
I chose mint and violet coulors. Earring are big and at the same time are light. One of it weights approximately 7g (I checked).

W końcu zabrałam się za zrobienie ażurowych kolczyków. Odkładałam to przez ostatni miesiąc. Projekt strasznie mi się spodobał i jak tylko przyszła kolejna dostawa z koralikami pierwsze co to zabrałam się właśnie za nie.

Wybrałam kolory miętowy i fioletowy. Są duże ale za to lekkie, nie powodują nieprzyjemnego uczucia napięcia płatka małżowiny usznej. Noszenie takich kolczyków to sama przyjemność. Nie wspominając o tym że nie ma osoby która by nie zwróciła na nie uwagi :)




Earrings are design by Anna Nieśpiałowska. 

Kolczyki wg projektu Anny Nieśpiałowskiej. Sam tutorial znajdziecie w lutowym numerze Beading Polska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz