czwartek, 3 marca 2016

The pearl set/ Komplet z perełek

Those glass pearls I bought over a year ago. I didn't have a concept how to use it, and I simply didn't like it. By a coincidence I used it to this project as it was my last 6mm beads and it turn out to fit perfect for that project. Here I present the pearl set in grey.  :)
Maybe I will design a ring in few days. Unfortunately as for now I'm out of Toho (Nickiel) so it has to wait. 



Te perełki leżały u mnie prawie z rok i nie miałam na nie pomysłu a na dodatek mi się nie podobały.
Miałam wrażenie że znów zamówiłam koraliki które będę sobie u mnie tylko leżały. Wyszło całkiem przypadkowo że je wykorzystałam i przez ten projekt nawet polubiłam. We wcześniejszych postach zamieszczałam pojedyncze zdjęcia  wykonanych elementów. Tym razem mam prawie całość prezentuje się tak. Myślę jeszcze nad pierścionkiem ale tu już zabrakło mi Toho ( dostawa w drodze :) )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz