piątek, 18 marca 2016

Ring/ Pierścionek

- Magda make some rings.
- EE... rings??
- You don't know how?
- The fact that I didn't yet try doesn't mean that I can't make it!!! I'm sure I can! :)


Below is photo of what I created. It not only my first ring but also my first ring design  :)
I was sceptical to beaded rings, I'm not anymore. Love this one :) 



- Magda zrób jakieś pierścionki.
- EE… pierścionki??
-  Nie umiesz?
- To że nie robiłam, nie oznacza że nie umiem!!! UMIEM na pewno! :)

Poniżej zdjęcie tego co stworzyłam :) Jak widać umiem. 
Na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach. Chociaż nie byłam wcześniej przekonana do pierścionków z koralików to po wykonaniu tego poniższego zmieniłam zdanie. Podoba mi się. :)
Tutorial to this ring is avaible on my etsy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz