środa, 13 kwietnia 2016

Time to show our hands/ Czas na dłonie :)

Winter is over and my gloves are hidden deep in closet. I'm not moving it out until autumn.
It's time to show our hands. Well cared hands will look even beter with a beaded ring with Swarovski.
Below are two rings, both looks amazing.
Blue will stay for me!!!
Although the second is also pretty...  such a dificult choice :)


Zima już dawno za nami. Moje rękawiczki  trafiły już jakiś czas temu do pudła, gdzie będą leżakować do jesieni. 
Nadeszła pora by eksponować dłonie i pazurki. Piękne i zadbane dłonie to wizytówka każdej z nas.
Nasze dłonie będą się jeszcze piękniej prezentowały jeżeli przyozdobimy je pierścionkami.
Poniżej dwa pierścionki w pięknych kolorach. Na dłoni prezentują się rewelacyjnie.
Niebieski zatrzymam dla siebie!
Chociaż drugi też mi się podoba...  :)

Design by Ergane Beading.
Tutorial to this ring You can find on my etsy: https://www.etsy.com/shop/ErganeBeading

Projekt Ergane Beading

2 komentarze:

  1. Witam . Ja też pokochałam koraliki do tej pory zrobiłam kilka bransoletek ( głównie do "szuflady "). Pani dzieła są przecudne , a szczególnie pierścionki . Czy mogła by mi Pani zdradzić wg jakiego wzoru je zrobiła ? Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w tworzeniu tych śliczności . Mirella . Mój adres mirella44@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zaczynałam od bransoletek :)
      Miło słyszeć, że pierścionki się spodobały.Sama je zaprojektowałam. Proszę sprawdzić wiadomość mailową.

      Usuń