wtorek, 12 kwietnia 2016

My tutorial in Beading Polska magazine/ Moja instrukcja w magazynie Beading Polska


It all started with polish magazine called Beading Polska. The magazine helped me to discover beading art. With time I got more and more advanced. Recently I decided to evolve further by creating my own designs.
Now I have my tutorial published in Beading Polska, and it is even on the cover (bracelet). It's my first publication and I'm very happy.


 Beading Polska to magazyn, dzięki któremu zaczęłam interesować się koralikowaniem. Zainteresowanie przerodziło się w pasje. Postanowiłam dalej rozwijać się w tym kierunku tworząc własne autorskie projekty i tutoriale.
W najnowszym numerze jest moja instrukcja na bransoletę. Zdjęcie projektu trafiło na okładkę (na dole pośrodku) !!!
Jest to moja pierwsza publikacja.
Zachęcam do odwiedzenia i polubienia mojego fanpage na Facebooku. :)




Jeżeli się zdecydujesz na wykonanie bransolety wg. mojej instrukcji to miło mi będzie jeśli pokażesz zdjęcie efektu końcowego pod tym postem. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz