niedziela, 29 maja 2016

Flower earrings/ Kwiatowe kolczyki

I wanted big round earrings. Thought a while how to make it, made a drawing, counted beads and started beading to check if it would be as I thought. It turn out to be a pretty good design, a  bit difficult project but what an amazing final efect :)
I noticed that lately I use a lot of violet and mint. My new resolution: to try other colors!


Chciałam duże okrągłe kolczyki. Zastanawiałam się jak je wykonać, narysowałam szkic, wykonałam kilka obliczeń matematycznych koralików i zabrałam się do realizacji projektu. Całkiem nieźle nawet wyszły. Trochę żmudna to technika wykonania, ale za to jaki efekt końcowy :)
Zdecydowanie za często używam kolorów zielonego i fioletowego. Czerwcowe postanowienie: spróbować innych kolorów!


Design Ergane Beading

Tutorial to those earrings is avaible in my etsy shop:
https://www.etsy.com/shop/ErganeBeading

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz