środa, 29 czerwca 2016

Fresh ideas/ Świeże pomysły

Lately I spent some time at my hometown. In my parents' home I found there amazing things. More about that you can see and read on my Facebook fanpage.
I'm back home with fresh mind and new ideas for beading projects.  Some of my friends asks me if I can make small earrings and it's just impossible, beaded jewelery is handmade and it is ment to be seen!! Last two days I was making some designs for earrings with rivoli not too big, not too small. Besides it's summer perfect time for earrings.

Anyway I prepared two designs. First one reminds me a triangle and a circle, and that reminds me my math teacher from early school years. She explained everything in  logical way, but she was a demanding teacher and almost whole my class was afraid of her. :) it was long time ago.

Kilka ostatnich dni spędziłam w rodzinnym miasteczku. W domu rodziców znalazłam niesamowite przedmioty. Więcej o tym dowiecie się z mojego fanpage na Facebooku - zapraszam :)
Wróciłam z głowa pełną pomysłów na nowe koralikowe projekty. Moje koleżanki często dopytują się czy mogłabym zrobić małe kolczyki. Odpowiedź  zawsze jest ta sama "nie", raz że małe kolczyki oznaczają dla nich zaledwie coś wielkości 4mm perełki, a poza tym koralikowa biżuteria jest rękodziełem i ma być widoczna!!!
Przez ostatnie dwa dni stworzyłam dwa nowe projekty z rivoli. Kolczyki wyszły nie za duże ale również i nie za małe. Poza tym lato to idealna pora kolczyki.

Pierwszy projekt kojarzy mi się z trójkątem i okręgiem w ten trójkąt wpisanym, a przez to czasy szkolne i matematyczkę. Tłumaczyła zagadnienia w sposób bardzo logiczny. Należała do tych wymagających nauczycieli i prawie cała moja klasa się jej bała :)


In second project earrings are in shape of flowers.
W drugim projekcie kolczyki są kształtu kwiatów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz