piątek, 3 czerwca 2016

New project/ Nowy projekt

Creating new design is not an easy as it seems.
My first designs I started with putting out all my beads (in packages of course) on floor and choosing bead types that I wanted to use and colors that would fit to each other..
Believe me it was a hudge mess and beads all over my house :) Then I started to bead. In this way pattern was creting by itself.
Recently my projects start looking all the same, routine got me!!
I need to change something right away. Then I thought that Fashion Designers starts with making a draft of their idea.
I must check if I can also design beaded jewelry like that also.
My earring draft looks like this:

Tworzenie nowego wzoru nie jak tak łatwe jakby się wydawało.
W pierwszych projektach zaczynałam od wysypania woreczków z koralikami na podłogę. Dobierałam rodzaje koralików oraz kolory które by do siebie pasowały. Bajzel się robił przy tym nieziemski. :)
Jak już ustaliłam co chce wykorzystać to igła w rękę i do pracy, a wzór sam się tworzył.
Ostatnio zaczęły mi wychodzić podobne projekty, czyli zaczęła się nuda i rutyna!!?
Trzeba coś zmienić i to od razu. Projektanci mody zaczynają od szkicowania swojego pomysłu.
Muszę sprawdzić czy też tak potrafię :)
No ok, wiem ze nie jestem utalentowana jeżeli chodzi o rysowanie (trudno, muszą wystarczyć moje bazgrołki). Poniżej mój bazgrołek zamysłu na kolczyki:




04.06.2016

The middle part is ready (bezeled golden piryt). To make those "wings" I will try to use Toho Twisted Bugle Crystal.

Środek projektu jest już gotowy (złoty piryt obszyty koralikami). Do wykonania "skrzydeł" użyję Toho Twisted Bugle Crystal.


06.06.2016
Finaly I found time during weekend to finish my project. As You can see on the the draft I wanted to add bicons but it didn't fit at all. I'm satisfied with final efect :)

W weekend dokończyłam projekt. Planowałam na początku dodać kryształki bicone (tak jak na szkicu) , ale jednak nie pasowały. Z końcowego efektu jestem zadowolona :)


Tutorial to those earrings is avaible in my etsy shop:
https://www.etsy.com/shop/ErganeBeading

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz