niedziela, 2 kwietnia 2017

My Beading Classes/ Moje Warsztaty Koralikowe

I'm very proud of girls from my First Edition of Beading Workshops for Beginners. I know how difficult is to begin without any support from advanced Beader. It took me quite a lot of time to discover everything by myself.
Those girls had no experience, and their first project was made with my support. On each classes I teach them one stich and we made one project based on my tutorial.
Yesterday we had our fourth meeting, on which girls had to bring all projects they beaded since our last workshops. I'm presenting it to You:

Jestem bardzo dumna z dziewczyn z mojej Pierwszej Edycji Warszatów dla Początkujących. Pamiętam jak było mi ciężko zacząć bez wsparcia doświadczonej  osoby koralikującej, która by mnie pokierowała, wprowadziła w koralikowy świat. Dużo czasu zajęło mi odkrywanie wszystkiego na własną rękę.
Dziewczyny z tej edycji, swoją pierwszą koralikową bransoletkę wykonały przy moim wsparciu. Na każdych zajęciach wprowadzam jeden ścieg koralikowania, który wykorzystujemy do wykonania projektu w trakcie warsztatów.
Wczoraj odbyły się nasze czwarte warsztaty, na które przyniosły prace jakie wykonały od ostatniego naszego spotkania. Oto one:













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz